Психологічна служба надає сучасну психологічну та соціально-педагогічну допомогу учням, вчителям,батькам.
Основною метою психологічної служби школи є забезпечення та підвищення ефективності освітньго процесу, захист психологічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників на основі застосування методів і технологій практичної психології та соціальної педагогіки.
Колеги! Самий простий спосіб заспокоїтися - пити воду маленькими ковточками. Хай біля вас та дітей буде пляшечка
з водою. І пийте.
Слідкуйте за диханням. Видих повинен бути довший , чим вдих.
Дорослі повинні слідкувати, що говорять при дітях! Дітям з 8 років можна спокійно сказати, що
відбувається. Маленьких відволікти: полоскотати, дати улюблену іграшку.
Бережіть себе і близьких!
Інформаційне поле переповнене тривожними новинами, однак попри все найголовніше зараз — не піддаватися паніці та підтримувати одне одного. Особливо, коли мова йде про дітей
Як говорити з дітьми про війну?
Ось кілька порад 👇
📌 Дітям будь-якого віку дуже важливо відчувати безпеку. Вони мають бути впевнені, що коли приходять до своїх дорослих, яким довіряють — отримають відповідь.
📌У будь-якій тривозі завжди задіяне тіло. Тому важливо обіймати, давати відчути кордони. Разом вовтузитися, обійматися.
📌Важливо, щоб був хтось, хто може контейнувати почуття дитини — тобто назвати їх, прийняти почуття, які є нестерпними для дитини.
Більше про те, як розпізнати, що дитину тривожить ця тема, навіть коли вона не запитує, яких правил слід дотримуватися, а чого робити не можна, читайте у матеріалі:bit.ly/3s9K5Uf
5 вправ, щоб знизити тривогу
Перша вправа — раціональна. Потрібно дізнаватися правдиву інформацію про ситуацію і вірити у свою готовність виконувати ті дії, які нам допоможуть впоратись.
Все, що нам наказують робити наші військові, тероборона чи протиаварійні організації, треба виконувати. Тримайте в голові все, що вам допомагало колись в минулому, коли ви були у стресі. Ви вже не один раз впорались зі стресом, впораєтесь і тепер.
Друга вправа — дихальна. Вам потрібно відчувати своє дихання і використовувати його, щоб відновити рівновагу. У цьому допоможе так зване «квадратне» дихання: 4 секунди на вдих, 4 секунди — затримка дихання, 4 секунди на видих і 4 секунди — затримка без повітря.
Третя вправа — обмежувальна. Обмежуйте свій інфопотік. Просто не читайте новини. Якщо щось станеться — вам скажуть сусіди чи друзі.
Четверта вправа — тілесна. Відчуйте ноги на підлозі. Станьте в кут, де ви відчуваєте себе захищеним. Думайте про тіло, про те, що воно відчуває. Ви пружна людина, ви гнучка людина, ви міцно стоїте ногами і опираєтесь спиною. Нормалізуйте дихання і споглядайте за м’язами. Ваші м’язи розслабляються не всі одразу. Просто називайте частини тіла, де ваші м’язи розслабляються. Покладіть руку на серце, послухайте стукіт серця, усвідомте себе живим.
П’ята вправа — аналітична. Ця техніка полягає в пошуку тверджень, альтернативних вашим тривожним думкам. Такі альтернативні твердження допомагають знизити тривогу та зосередитись на виході зі складної ситуації.
Джерело: FB Наталя Підлісна
Як впоратися з тривогою
Інформація для учасників освітнього процесу щодо діяльності гарячих ліній, громадських та державних організацій та доступу до їх послуг, в тому числі функціонування:
Національної дитячої «гарячої лінії»
116-111(цілодобово) та 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00),
телефон довіри організації «PeopleinNeed» 0 800 210 160 (цілодобово) з метою сприяння отримання необхідної підтримки у разі потреби, зі збереженням безпечного простору конфіденційності.
Кол-центр Міністерства соціальної політики України з питань протидії торгівлі людьми, за скороченим телефонним номером 1578
Національна «гаряча лінія» з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів Представництва Міжнародної організації з міграцій (МОМ) в Україні 0 800 505 501 (безкоштовно зі стаціонарних) 527 (безкоштовно з мобільних)
17 травня для шестикласників Володимирівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 в рамках проєкта #stop_sexтинг шкільним психологом Грінченко Я.В. був проведений урок "#Не_ведись - прояви свою стійкість в Інтернеті". Учні навчились оцінювати інформацію, яка потрапляє до їхнього інформаційного поля, дізналися, хто може надати допомогу в ситуаціях взаємодії зі шкідливим контентом та до кого звертатися в разі, якщо було виявлено ризиковану поведінку у своїх однокласників, знайомих, друзів або у себе.
В рамках Всесвітнього дня психічного здоров’я, який відмічається 10 жовтня, у Володимирівській ЗОШ І-ІІІ ст..№1 відбувся тиждень соціально-психологічної служби закладу. Девіз тижня - «Радість. Дружба. Добро».
Про психологічні цікавинки та значення психології у житті людини можна було дізнатися на шпальтах інформаційних стінгазет. Яскраві метелики з іменами учнів на крильцях об’єднались у велике серце та прикрасили фойє школи. На імпровізованій «стіні емоцій» учні, батьки та педагоги залишили багато позитивних думок і висловлювань. Година спілкування «Радість і усмішка» в п’ятих класах, сприяла розкриттю в учнів духовно-моральних якостей, любові до людей, природи. Діти створили павутинку дружби та подарували один одному багато компліментів. Практичний психолог Грінченко Я.В. провела незвичайні релаксаційні заходи з учнями під час уроків. Вони мали хвилинку розслаблення завдяки малюванню на золотому піску. Діти молодшої школи мали нагоду створити колаж «Місто дружби» свого класу та намалювали гарні портрети до виставки «Ми сміємося». Для учнів і педагогів на кожній перерві лунала музика, яка сприяла до руху або до релаксації під звуки природи.
Всі заходи були спрямовані на підтримку позитивного настрою і подолання втоми на при кінці учбового тижня. Адже психічне здоров’я - це стан благополуччя, при якому людина може реалізувати свій власний потенціал, справлятися зі звичайними життєвими стресами, продуктивно і плідно працювати, а також вносити вклад в життя своєї спільноти.
Досягнення моїх учнів
Клименко Олексій - учень 11 класу
Призер районних олімпіад з педагогіки та психології (2011-2012рр.)
Переможець зональної олімпіади з педагогіки та психології
Переможець районної олімпіади з психології та педагогіки 2013 рік
Вірші учнів у стилі "сінкан" та "діаманте" увійшли до збірнику